Tuesday, January 26, 2010

Ex-USM Sahabat2ku di Matrik Sains Taiping '1986



Salam, Tuah thanks for this gambar kenangan di Maxwell Hill , rasanya yang angkat "BENDERA HIJAU" belakang Raie tu aku... sebelah kiri aku tu Hatta
Azam yg baju belang kiri tu dia d Menara TM KL ne.

Untuk makluman juga cikgu Khairul yg iniatie untuk trip ke Bukit Maxwell ne kan. Cikgu Khairul dalam gambar ne sebelah Yusof & Rokman untuk makluman semua beliau lumpuh sebelah kaki kerana kencing manis ,kali terakhir jumpa beliau 6- 7 tahun lalui beliau mengajar di Sekolah Islam Al-Hira , Batu Belah, Kelang...Pengorbanannya perlu dihargai kerana beliau meninggalkan SMST semata-mata untuk menyumbang dan memajukan pendidikan Islam terutama di Hira.
Kerap jumpa dia sebab anak2 aku ( Anas & Muaz ) sekolah di sana...Cikgu Khairol Anuar maseh di Kelang isterinya mengajar di situ juga.. ,so turut mengajar di SRI Hira tu yg dalam gambar tu ialah Nasaruddin Mohammad ( dok depan pegang beg hijau) sebelah Fadh
Tuah patutlah engkau rapat dengan Abe Wan Zahidi rupanya nak berbesan...
izinkan aku ambik gambar ne ke dalam blog aku ini ya...
( nanti saya identify beberapa org yg dikenali..)

- abdrahman
link berkaitan

No comments:

Post a Comment