Tuesday, January 5, 2010

Stormreader - Mari Meributkan Membaca !

Klik di sini ...!
mendaftar sebagai ahli


Satu Transformasi baru dalam dunia buku di http://www.stormreaders.com/homepage/ , dengan
Visi
Membangunkan ummah dengan menjadi peneraju perniagaan bersyariatkan Islam yang unggul di samping mewujudkan masyarakat yang berilmu, berpengetahuan dan berakhlak mulia.

Misi
Mewujudkan rangkaian usahawan muslim melalui perniagaan secara ‘online’ dan ‘networking’yang menepati garis panduan syari’ah dan undang-undang.
Mewujudkan kesedaran pembudayaan ilmu bermula dari diri, keluarga dan masyarakat
Menyediakan peluang perniagaan yang islamik sebagai alternatif yang jauh dari unsur syubahat dan haram.
Menyediakan ruang dan peluang untuk turut serta dalam mengajak kepada kebaikkan melalui mekanisma ilmu.
Menyediakan peluang menjana dan memperoleh pendapatan tambahan untuk golongan berpendapatan rendah dan sederhana
Membantu mengembangkan produk-produk bumiputera yang berpotensi untuk dipasarkan.

maka Stormreaders Network Sdn. Bhd. dapat ditubuhkan. Setiap cadangan dan nasihat pakar yang kami terima terutamanya di dalam bidang syariah, perundangan dan ekonomi telah diambil kira pada setiap perancangan dan perlaksanaan agar segala usaha untuk membantu meningkatkan ekonomi diri, keluarga dan masyarakat berjalan lancar dan seterusnya impian untuk membentuk sebuah masyarakat yang gemar membaca dan berilmu menjadi kenyataan. Saya ingin mengucapkan tahniah kepada anda, usahawan berpotensi, berdedikasi dan berdisiplin ke dalam keluarga Stormreaders. Dengan penglibatan anda yang aktif, cekal serta bertawakal, insya Allah segala impian dan cita-cita akan menjadi kenyataan.

Bantu-membantu dan bekerjasama di antara satu sama lain adalah teras kepada kejayaan kami, menjadi asas kepada ukhuwah yang terjalin… dan kehadiran anda mengukuhkannya…

Saya yakin dengan produk-produk yang berkualiti, bermanfaat serta tiada tarikh luput ini akan mempermudahkan anda untuk membina sebuah rangkaian perniagaan yang terdiri daripada usahawan-usahawan yang akan bersama-sama anda mengecap kegemilangan. Ayuh bersama-sama kita berusaha menyebarkan sejauh mungkin dan seterusnya membantu mewujudkan sebuah generasi yang kaya dengan ilmu!


Tulus Ikhlas
Hj. Abdul Waharp Yusof
CEO, Pengasas
November 17, 2008


--- Jom dengar taklimat khas nya Sabtu ini 9hb Jan '2010 Jam 2petang di Damansara..

No comments:

Post a Comment